Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1386

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Dzisiejszy dzień należeć będzie do koszmarnych z uwagi na moją przygodę. O godzinie 6.27 miałem zamiar nadać na stacji PKP w Kędzierzyn-Koźle przesyłkę konduktorską skierowaną do rodziny na Pomorzu. Nie świadom, tego co mnie czeka, uradowany przygotowałem należną kwotę dla konduktora aby nie przedłużać postoju pociągu na stacji. Kiedy usłyszałem, że pociąg jest opóźniony 20 minut, stwierdziłem, że jak na PKP to i tak niewiele. Potem opóźnienie zwiększyło się do 40, następnie, 60 minut. Ale to nie koniec. Kiedy zapytałem kasjerki, czy może określić konkretne opóźnienie pociągu, ta niestety odpowiedziała, ze jest to niemożliwe. Moja cierpliwość była na granicy wyczerpania. "Rozładowała" ją dopiero pani zapowiadająca pociągi, że wspomniany pociąg jest opóźniony na czas nieokreślony. Dzisiaj PKP wyleczyła mnie z nadawania przesyłek.