Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy sklepu sieci Lidl w Lublinie, a konkretnie obiektu przy ulicy Jana Pawła II. Przed wejściem do sklepu w gablocie była dostępna aktualna gazetka promocyjna - w formie plakatu. Szyba w gablocie była czysta. Przy wejściu do sklepu były dostępne wózki na zakupy, ten który wziąłem był czysty. Brakuje mi jednak w tym sklepie koszyków na mniejsze zakupy, które są dostępne dla klientów choćby w konkurencyjnej sieci dyskontów - Biedronce. Przy wejściu na halę sprzedaży była dostępna gazetka reklamowa, była ona wyłożona w stojaku. Była ona wyłożona w sposób równy i estetyczny, a jej ilość była duża. gazetek reklamowych nie brakowało również przy kasach oraz za liną kas - pod oknami. Pracownicy marketu byli ubrani w czyste i schludne koszulki firmowe. Produkty na półkach były ładnie i równo poukładane oraz dobrze oznakowane odnośnie cen, Produkty aktualnie przecenione były dodatkowo wyróżnione na czerwono i oznaczone słowem taniej. Przy kasie była krótka kolejka, ale obsługa szła sprawnie a kasjer był miły.