Opinia użytkownika: Darek_16
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Upalne, leniwe popołudnie. Podjeżdżam na stację benzynową, tankuję przepisowe 20 litrów diesla i wchodzę do sklepu aby zapłacić. W środku jest dwójka sprzedawców i jeden klient. Wolny sprzedawca, ubrany w przepisowy strój, z uśmiechem wita mnie swoim "Dzień Dobry. Zapraszam". Pyta o kartę na punkty payback, faktura czy paragon, przypomina o płynie do spryskiwaczy i nie zapomina o kawie i czymś słodkim. Mimo, że grzecznie dziękuję i odmawiam, nie peszy się i sprawnie realizuje transakcję, dorzucając kupon na dodatkowe punkty. Wspomina o wieczornym meczu Hiszpania-Włochy i życzy miłych wrażeń. Cala obsługa zajmuje mu 3-4 minuty. Aż chciałoby się zostać jeszcze chwilę i kupić coś na przekąskę, tym bardziej, że miejsca w około dużo, czysto, klimatyzacja sprawna i wolny stolik kusi. Nie mam jednak więcej czasu, przede mną jeszcze drobne zakupy w supermarkecie. Wiem jednak, że za kilka dni znów tu zatankuję, mimo, że przebudowa Struga utrudnia dojazd do stacji. Na ale 5,63 zł za litr paliwa (11 groszy mniej niż tydzień temu), miła i sprawna obsługa robią swoje.