Opinia użytkownika: Agnieszka_2902
Dotycząca firmy: GB English
Treść opinii: Zakupiłam za pomocą Grouponu dwumiesięczny kurs językowy w szkole GB English. Tego zakupu dokonałam pod koniec kwietnia tego roku. Jak tylko wydrukowałam kupon Grouponu zadzwoniłam do szkoły w celu umówienia się na termin kursu. Usłyszałam w odpowiedzi, że grupy się formują i że otrzymam telefonicznie zaproszenie na test kwalifikacyjny. Do dnia 25 czerwca takiego telefonu nie było. Nie ukrywam, że te dwa miesiące (maj, czerwiec minęły błyskawicznie, bo długie weekendy itd.) minęły błyskawicznie i o kursie tym zapomniałam. Tego dnia wystosowałam reklamację e-mailem do Groupon. PL, na którą otrzymałam wyczerpującą odpowiedź usprawiedliwiającą tę firmę. Nawet pomyślałam, że dobrze jeśli przesunę sobie ten kurs na miesiące po wakacjach. Termin zakupionego Grouponu mijał 1 lipca. Natychmiast zadzwoniłam do szkoły podając swoje dane, kod Grouponu i przedstawiając swoją sytuację. Miła pani przez telefon zapewniła, że sprawdzi co z moim zakupem kursu i poprosiła abym czekała na odpowiedź. Tymczasem czekam do dziś, tj. 2 lipca, a termin minął wczoraj. Kurs języka angielskiego kosztował mnie 179 zł, niby warty 568 zł. Dodam tylko, że to nie jedyny zakup grupowy ale ten mnie rozczarował totalnie.