Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: DOZ.pl
Treść opinii: Wczoraj ok. godz. 21:00 zamówiłam leki w internetowej aptece Dbam o Zdrowie. Strona chodzi szybko, łatwo też jest znaleźć szukane leki, m.in. dzięki dostępnej historii własnych zamówień, więc złożenie zamówienia nie sprawiło mi problemu. Od niedawna można tu wybrać dodatkową opcję powiadomienia sms gdy zamówienie będzie gotowe do odbioru w aptece. Po złożeniu zamówienia otrzymałam maila z potwierdzeniem jego przyjęcia do realizacji. Dziś rano otrzymałam kolejnego maila z informacją, że zamówienie zostało przekazane do wysyłki z hurtowni. A teraz po godz. 14:00 przyszedł sms, że zamówienie jest gotowe do odbioru w aptece. Kolejny raz z rzędu jestem mile zaskoczona szybkością realizacji zamówienia. Deklarowany czas, podany na stronie portalu to 24-72 godziny, a tu było ok. 17 godzin.