Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Lynx Optique
Treść opinii: Klient psuja to niestety moja córka.Odwieczny problem z okularami.I mam pełną świadomość iż krótka żywotność oprawek to nie kwestia ich bylejakości a nie delikatności mojego dziecka.Tak było i tak na razie jest.Pracownicy Lynx Optique widzą nas często.W niedzielę musiałam znowu się do nich zgłosić bo odpadł zausznik.Nie ma możliwości naprawy na miejscu.Okulary jadą dalej .W czwartek już są do odbioru.Nowe, takie same oprawki.Pani nam poradziła ażeby od razu wymienić i drugi zausznik bo też lada moment by się popsuł.Reklamacja w ramach gwarancji a więc nie odpłatna.Kolejna już będzie za odpłatnością.Po raz kolejny widzę że pracownicy znają zasady handlowego Savoir-vivreJestem zadowolona z obsługi i czasu naprawy a właściwie wymiany na nowe oprawki .