Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PROVIDENT
Treść opinii: Potrzebowałam gotówki pomyślałam, że najszybciej otrzymam ją w firmie Provident.Wysłałam przez internet formularz kontaktowy do firmy Provident.Bardzo szybko bo na następny dzień nastąpił kontakt ze strony firmy Provident, telefon był zastrzeżony. Zazwyczaj nie odbieram telefonów zastrzeżonych, ale czekałam na telefon, więc go odebrałam.Pani z telecentrum bardzo profesjonalnie przeprowadziła rozmowę . • Po pierwsze upewniła się czy rozmawia z osoba , która wysłała zgłoszenie. • Po drugie podała nazwę firmy z której dzwoni i przedstawiła się z imienia i nazwiska .• Po trzecie uzyskała pozwolenie na rozmowę, zadając krótkie pytanie; czy mogę teraz rozmawiać? • Rozmowa była ukierunkowana ,na umówienie Klienta z konsultantem, który obsługuje Klienta w terenie, lub na wypełnienie formularza kontaktowego.• Dostałam również dodatkowe numery telefonów do dalszego kontaktu w razie dalszych pytańDoceniam prawidłową i fachową pracę telecentrum firmy Provident. Widać, że maja profesjonalnie wyszkolony personel. Który jest kompetentny, rzeczowy i pomocny.