Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Szukając korzystnej dla mnie oferty bankowej odwiedziłem oddział Polbanku. W oddziale przebywała tylko jedna osoba, które była obsługiwana przez jednego z doradców. Wchodząc do środka zwróciłem uwagę na porządek panujący w oddziale, odnośnie którego nie można było mieć zastrzeżeń. Podłogi, stoliki i biurka były czyste a materiały marketingowe zostały równo poukładane. Powitany przez doradcę poinformowałem o celu swojej wizyty. Niestety w oddziale nie było akurat osoby, która była odpowiedzialna za interesujący mnie produkt i mogłaby udzielić mi wyczerpujących informacji. Miałem już opuścić oddział, gdy inny doradca, Pani Iwona, która słyszała moją rozmowę, zaproponowała inny sposób na przekazanie interesujących mnie informacji i udzieliła w tym zakresie pomocy. Najistotniejszy dla mnie był fakt, że otrzymałem dane, które mnie interesowały. Znajdujący się w oddziale pracownicy byli czysto i schludnie ubrani, a wychodząc zostałem miło pżegnany i zaproszony do kolejnej wizyty