Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Wracając do domu musiałam zatankować samochód, a że najbliżej miałam stację BP, to podjechałam właśnie na nią. Akurat zwolniło się miejsce przy jednym z dystrybutorów, więc podjechałam do niego, wysiadłam i sama zatankowałam paliwo. Teren podjazdu był czysty i uporządkowany. Przy jednym ze stanowisk pracownica stacji tankowała gaz do pojazdu i ustawiła pachołek zabezpieczający. Po zatankowaniu poszłam zapłacić do sklepu. Były otwarte 2 kasy i nie było do nich kolejek. Zostałam miło przywitana przez uśmiechniętą pracownicę, która zaproponowała mi skorzystanie z promocji na zakup Coca Coli. Pracownica poinformowała mnie o ilości punktów Payback, które zostały mi doliczone za dzisiejszy zakup paliwa, i wydała fakturę oraz pożegnała z uśmiechem. Wewnątrz sklepu było czysto i jasno. Pracownice były schludnie ubrane - jedna w bordową, a druga w niebieską koszulę firmową i ciemne spodnie.