Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Dawno już nie robiłam zakupów w Tesco w Marino, a dziś byłam w okolicy, więc podjechałam do tego sklepu. Wchodząc do sklepu nie widziałam zbyt długich kolejek do kas. Przy bramkach wejściowych na salę sprzedaży stały wózki dla klientów, w dużej ilości i równo ustawione. Za bramkami były dostępne małe koszyki, również w dużej ilości i równo ustawione jeden na drugim. Były tu także gazetki reklamowe z ofertą promocyjna sklepu.. Po wejściu na salę sprzedaży podeszła do mnie hostessa, która chciała mnie namówić na wyrobienie karty kredytowej Tesco, ale odmówiłam. Wewnątrz sklepu było niewielu klientów. Produkty były uporządkowane i posiadały czytelne etykiety cenowe. Z zakupami skierowałam się do kasy. Było czynnych 5 kas tradycyjnych i kasy samoobsługowe. Część klientów ustawiła się w kolejce do kas samoobsługowych, gdzie 1 z pracownic sklepu pomagała w razie problemów z kasowaniem. Ja wybrałam dziś kasę tradycyjną, bo miałam różne warzywa i owoce i nie chciałam robić zamieszania przy kasowaniu i ważeniu bez obsługi. Kasjerka miło mnie przywitała, sprawnie zeskanowała produkty, a na koniec obsługi pożegnała i zaprosiła ponownie.