Opinia użytkownika: Anna_3981
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Obserwacji dokonałam w środę, był to dzień, w którym w tej sieci sklepów rozpoczynają się promocje. Na półkach brakowało towaru, nie zauważyłam aby ktoś go uzupełniał. W sterfie przeznaczonej na promocje panował chaos, część artykułów nie była ułożona w jakimś pożądku tylko porozrzucana i panował tam nieład. Ilość kas, która była czynna była odpowiednia dla natężenia ruchu, jednak zbyt wolna praca kasjerów sprawiała iż powstawały kolejki i czas obsługi się wydłużał. W krótkim odstepie czasowym (10 minut) dokonałam dwukrotnie zakupy. Pierwszy raz czekałam w kolejce do kasy długo ze względu na bardzo powolną pracę młodej kasjerki. Kasjerka była jednak bardzo miła i uprzejma. Drugim razem na stanowisku kasowym siedział młody chłopak, który co kilka sekund dzwonił z zapytaniem czy może już zamknąć swoją kasę i iść na przerwę. Częstotliwość dzwonienia była bardzo duża, chłopak ten potrafił w trakcie kasowania jednego klienta zadzwonić dwa razy aby zapytać o przerwę. Bardzo to spowalniało jego pracę i sprawiało, że kolejka się wydłużała.