Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Play

Treść opinii: Po czterech latach korzystania z usług sieci Play jestem w stanie powiedzieć wiele o ich portalach internetowych czy obsłudze klienta. Pamiętam, że moja pierwsza wizyta na playmobibe.pl przyniosła mi więcej frustracji niż informacji. Strona, w niemal każdej swej inkarnacji, nie była pisana z myślą o kliencie. Nieprzejrzysty rozkład zakładek oraz generalny brak mapy strony powodowały frustracje i zmuszały do odwiedzania salonów (też mi nowoczesność). Obecnie sytuacja się poprawiła, jednak zniesmaczenie pozostanie już na zawsze (pierwszego wrażenia nie zrobisz dwa razy). Inną sprawą jest internetowa obsługa klienta. Po wielokrotnym zgłaszaniu problemów, które ewidentnie miała (i nadal ma) sieć Play z zasięgiem pasma 2G na terenie kraju byłem ciągle zbywany słowami, że to z powodu braku przekaźnika 3G w okolicy. Ja o jednym obsługa klienta o czymś zupełnie innym (choć może i jest jakiś związek między tymi czynnikami, ale przecież kto by tam miał czas napisać klientowi o co chodzi?). Przy zgłaszaniu innych problemów niestety bywałem najczęściej zbywany byle głupotom, tudzież odsyłany bez udzielenia pomocy...Sama oferta Play jest jednak świetna. Jest to chyba jedyny element strony, który można nazwać dobrym. Choć moja ocena może wydawać się surowa i negatywna, to jednak problemy te dotyczą tylko strony internetowej, nie samego operatora, na którego nie mogę powiedzieć zbyt wielu złych słów.