Opinia użytkownika: Greg101
Dotycząca firmy: T-Mobile
Treść opinii: Witam! Jestem długoletnim abonentem telefonicznym T-Mobile /dawniej ERA/.Tym bardziej zaskoczyła mnie ignorancja i lekceważenie klienta. Dnia 13/06/2012 drogą internetową wyraziłem chęć z przedłużeniaumowy abonenckiej i od tego czasu czekam na przesłanie pocztą kurierską, umowy aneksu do akceptacji.Największa firma telefoniczna w kraju po dwóch tygodniach i dwukrotnym reklamowaniu usługi przeze mnie, raczyła zatelefonować i po próbie mętnego tłumaczenia, obiecano przesłanie aneksu do końca miesiąca. Skandaliczna obsługa skłania mnie już kolejny raz do rozważenia oferty innego operatora komunikacyjnego. Proponowany dla mnie abonament Nowa Firma 150 już został wprowadzonydo moich danych pomimo nie dostarczenia tekstu umowy. Działanie konsultantów BOK zupełnie nieodpowiedzialne i bezprawne, będzie powodem mojego wystąpienia do UOK i K-u z żądaniemprzyjrzenia się takim dziwnym i nieprawnym postępkom operatora T-Mobile. Grzegorz T. Warszawa