Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Przestrzegam przed Getin bankiem.Fatalna organizacja obsługi, kolejki i w przewarzającej większości nie kompetentny personel.Wizyt w placówce unikałam jak ognia.Jak już musiałam się tam stawić wiedziałam.Minimum 1h czekania.Czekając miała możliwość zasłyszenia nie jednej głośniej skargi i pretensji na działania tego banku.Nie w każdej placówce wszystko da się załatwić.Stanowiska bez wyodrębnienia funkcji.A wiadomo jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego i to w przypadku tego banku pasuje jak ulał.Do wszystkiego.Kasa, umowy.Dziś koniec.Ja jestem wolna od tego banku .Hura.Pytanie jak długo będzie on funkcjonował mając za nic satysfakcję klienta.Wiele wymaga poprawy, usprawnienia.Kasy jako samodzielne stanowiska, lepiej przeszkolony personel.Owszem nie generalizuje.Od kiedy stałam się z automatu klientem tego banku zdarzało się że było dobrze.Dobrze do momentu kiedy nie musiałam odwiedzić placówki (przede wszystkim przy Aleji Stanów Zjednoczonych )Koszmar.Radzę nie raz i nie dwa zastanowić się zanim skierujemy swoją uwagę na Getin Bank.Przestrzegam i zdecydowanie nie POLECAM.