Opinia użytkownika: Bożena_123
Dotycząca firmy: Santander Bank Polska
Treść opinii: niewiem dlaczego nie chce siepokazac ruda slaska.dzisaj byłam znowu w banku zachonim w rudzie slaskie koszmar nic nie idzie załatwć .W kwietniu syn był zmieniał numer telefonu zeby modógł robic przelwey bo pracuje w holandi,i sie okazało ze osoba przy zmianie popełniła blad wprowadziła zamiast numer 6 wpisała 0 i znowu syn nie moze robić przelewów jak bylam w banku pani stwierdziła ze to blad z banku winy ale niemoze nic zrobic syn znowu musi byc osobiscie zeby telefon poprawnie zostal wprowadzony nieinteresuje ich ze syn w najblizszym czasie niemoze byc w polsce syn nie moze mi zrobic pzrelewu i nie mam z czego opłaci synowi mieszkanie i za co zakupic leki mi potrzebne ,reklamacja to tej pory nie załatwiona tki bank same trudnosci a nikt z dyrekcjii sie tym nie przejmuje