Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Santander Bank Polska

Treść opinii: Przyszedłem do tego banku zainteresowany zainwestowaniem środków finansowych. Pracownik zaprezentował mi na początku lokaty. Gdy poinformowałem pracownika, że zysk na lokatach jest dla mnie zbyt niski. Pracownik przedstawiał mi chaotycznie inne produkty. Nie uszeregował ich wg. typów tzn. mamy różne sposoby inwestowania np.: lokaty, fundusze inwestycyjne, akcje, paiery wartościowe i inne. Na początku powinien zbadać moje potrzeby, aby dowiedzieć się jaki produkt bedzie najbardziej odpowiedni dla mnie. Pracownik mowił bardzo cicho, szukał i milczał dlugo szukając czegoś w komputerze. Jego sposób obsługi na pewno nie pomógł by podjąć decyzji osobie, która ma znikomą wiedzę na temat inwestowania. Mało tego, pracownik nie dążył do finalizacji sprzedaży, pozostawił to mnie - może na coś się zdecyduje. I tak wyszło w tym wypadku, wybrałem Polisę Inwestycyjną Euro Indeks. Moim doradcą była Jolanta Kowalewska.