Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Patrycja_487

Dotycząca firmy: Rossmann

Treść opinii: Ta wizyta w Rossmanie miło mnie zaskoczyła pod względem kompetencji personelu. Zacznę od początku, ponieważ kilka miesięcy wcześniej, w tym samym sklepie chciałam kupić jakiś kosmetyk, który należy skasować na stanowisku perfumeryjnym. Wybrałam to co mnie interesowało i czekam, rozglądam się za obsługą, szukam kogoś między półkami żeby kogoś poprosili do kasy i nikogo nie ma. Nawet ochrona gdzieś się zapodziała. Nie wiem ile minut czekałam ale zbyt wiele. I gdyby nie to że, naprawdę tego produktu potrzebowałam, a nie miałam czasu żeby wyjść i szukać w innym sklepie, to bez wahania odłożyła bym z powrotem na półkę i wyszłabym. A teraz, w czasie ostatniej wizyty kilka osób z personelu na sklepie, które służą pomocą, na kasie na stoisku perfumeryjnym również była kasjerka, a jeśli chwilowo jej nie było to ochroniarz sam podchodził do klientów i pytał czy poprosić kogoś o skasowanie. Ta zmiana jest bardzo na "plus" i bardzo ważna. Poza tym w sklepie zawsze jest czysto, asortyment dobrze, intuicyjnie ułożony. Zastrzeżenia można mieć do testerów które często są pozamieniane kolorami.