Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: Troszkę się stęskniłam za Yves Rocher.Wracam do domu a tu w skrzynce oferta listowa od firmy.Jak fajnie.Nowa karta Clubu Orchidee, prezent za jak to nazwano lojalność woda perfumowana gratis druga z upustem.Są letnie nowości.Mam dużo produktów w parach na znaczkach.Ta oferta nie budzi mojego entuzjazmu.Bo jeszcze rozumiem dwa te same kosmetyki pielęgnacyjne można na zapas kupić.Dla siebie jeden, drugi przyjaciółce.Z kolorową kosmetyką to już jednak raczej nie przejdzie.Podoba mi się kosmetyczka.W sam raz na wyjazd.Zamówić mogę odsyłając formularz, dzwoniąc bądź przez www (nie sklep internetowy)I tu moja strata gdy decyduję się nabyć produkty z oferty listowej.Nie zależnie jak bym to zrobiła nie zostają mi doliczone punkty PAYBACKTe naliczane są za zakupy w sklepie internetowymPodobną bardzo nie fer praktykę stosuje Tchibo.Słabo i słabiej z francuską marką.Ponad 10 lat i przyzwyczajenie.A oferta w gruncie rzeczy nie taka rewelacyjna, jakość różna a ceny wysokie.