Opinia użytkownika: Olga_118
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Zadzwonił do mnie konsultant sprzedający dodatkowe usługi mBanku. Już na wstępie zraził mnie do siebie nie poprawną wypowiedzią pytając czy rozmawia z "paniom [tu początek imienia]-gom", ale mniejsza o to. Zaczął nawijać o jakiś przeróżnych ubezpieczeniach, które mogę dokupić do posiadanego konta. Grzecznie podziękowałam za ubezpieczenie zdrowotne, gdyż już takowe posiadałam u innego ubezpieczyciela. Wówczas zaatakował mnie ubezpieczeniem samochodowym, więc ja na to, że nie mam samochodu, ale konsultant nie dawał za wygraną, wciskał mi to ubezpieczenie samochodowe opowiadając totalne bzdury jak to ono mi się w życiu przyda. Próbowałam się bronić i jakoś grzecznie zakończyć tą rozmowę, ale konsultant wyrzucał z siebie taki potok słów i nawet nie zamierzał przestać, że musiałam rozłączyć połączenie. Ogromny minus za nachalność i brak kompetencji.