Opinia użytkownika: Paweł_1463
Dotycząca firmy: Deutsche Bank
Treść opinii: Jednym z banków, które dziś odwiedziłem był oddział Deutsche Banku. W oddziale był utrzymanu właściwy porządek. Podłogi i biurka były czyste, materiały reklamowe poukładane w miejscach przeznaczonych nia nie. Po wejściu zostałem przywitany przez pracownika, który powstał aby mnie powitać i zaproponował coś do picia. W oddziale była już jedna klientka, która była obsługiwana. PO ustaleniu w jakim celu przyszedłem, Pan poinformował mie, iż musze poczekać aż jego koleżanka skończy. Jak się okazało, Pani Małgorzata była jedyną osobą w oddziale, któa miała uprawnienia do pracy na systemie, więc musiała sama obsługiwać osoby, które chciały dokonać wpłaty, otworzyć konto czy wykonać inną operację, do której potrzebny byłby system. Kiedy przyszła już moja kolej zostałem szybko i profesjonalnie poinformowanych o wszystim co powinienem wiedzieć, jeżeli chodzi o intreresujący mnie produkt. Na każde zadane pytanie otrzymałem konkretną odpowiedź. Pracownicy oddziału byli odpowiednio i schludnie ubrani, byli uprzejmi, pomimo tego iż po Pani Małgorzacie widać było zmęczenie. Opuszczjąc oddział zostałem miło porzegnany.