Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Gdy tylko wszedłem do sklepu to poczułem świeży i przyjemny zapach świeżo pieczonego pieczywa. Na sali sprzedaży panował porządek, produkty poukładane, ceny widoczne, obsługa również, a podłoga czy regały były czyste. Po chwili miałem już wszystkie potrzebne mi produkty, więc udałem się w stronę kas. Do każdego czynnego stanowiska była mała kolejka klientów. Ustawiłem się w jednej z nich i po upływie kilku minut przyszła moja kolej. Kasjerka przywitała się ze mną i rozpoczęła skanowanie produktów. Robiła to szybko i sprawnie, więc po krótkiej chwili podała kwotę do zapłaty. Po uiszczeniu należności wręczyła mi paragon oraz resztę i pożegnała się ze mną. sprzedawczyni była miła i uprzejma, używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję oraz do widzenia.