Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Quantum
Treść opinii: Wieczorem zamówiłem telefonicznie pizze z odbiorem osobistym. Po upływie 15minut poszedłem odebrać zamówienie. W środku panował porządek, mimo że było sporo klientów. Było gwarnie i głośno. Gdy podszedłem do baru to kelnerka przywitała się ze mną i spytała co ma być dla mnie. Powiedziałem, że przyszedłem odebrać pizzę. Zajrzała do kuchni i się okazało, że jeszcze nie jest gotowa, więc prosiła by chwilę zaczekać. Gdy czekałem to zauważyłem, że inni klienci jedli pizzę i zaskoczyło mnie to, że była przypalona. Miałem nadzieję, że moja będzie dobra, tak jak było to zawsze. Po 5 minutach otrzymałem 2 pizze w pudełkach, zapłaciłem za nie i wróciłem do domu. Gdy otworzyłem pudełka to moje obawy okazały się słusznie, ponieważ obie pizze były przypalone i czuć było zapach spalonego ciasta. W związku z czym ponownie udałem się do tej pizzeri, by złożyć reklamację. Gdy powiedziałem kelnerce o co chodzi, to je wzięła i zaniosła do kuchni, po czym powiedziała, że według szefowej kuchni nie są spalone, ale zrobi nowe. Trochę dziwne, jeśli nie są spalone to czemu przyjęła reklamację i robi nowe? Po 15 minutach otrzymałem nowe jedzenie, sprawdziłem, wyglądało ok. Podziękowałem i opuściłem lokal. Gdy jadłem pizzę, to się zdziwiłem, ponieważ była bardzo dobra. Idealne upieczona z dużą ilością sosu i sera (takiej do tej pory nie otrzymałem).