Opinia użytkownika: Wioleta_2
Dotycząca firmy: tchibo.pl
Treść opinii: Chciałabym opisać swoją obserwację dotyczącą firmy Tchibo.Zamówiłam poprzez stronę internetową- nie po raz pierwszy zresztą- kapsułki z kawą i czekałam na dostawę kuriera.Za przesyłkę miałam zapłacić w chwili odebrania paczki.Ponieważ zawsze paczka przychodzi bardzo dobrze zabezpieczona , oklejona firmowymi taśmami nie sprawdzam co jest w paczce tylko czy nie jest uszkodzona.Tym razem jak zawsze paczka była nie tknięta , zapłaciłam 278zł kurierowi i niestety to był błąd.Po otwarciu paczki , trzymając w ręku fakturę od Tchibo przeliczyłam paczki i zamiast 4 , były tylko 3.Natomiast faktura i zamówienie było wystawione na 4 sztuki.Coś niesamowitego , jak można wypisać na dokumencie że pakuje się do kartonu 4 sztuki a wkłada 3.Zadzwoniłam na infolinię Tchibo i dowiedziałam się że Pani która obsługuję infolinię nie zajmuje się pakowaniem i logistyką , wiec nie ma na to wpływu , że inni klienci również zgłaszali brakujące paczki i nie jestem jedyna.Wydawać by się mogło że taka firma jak Tchibo raczej dba o klienta i jego komfort , a jednak jak widać nie zawsze.W dalszej mojej rozmowie z Panią z infolinii wynikło tylko tyle że nikt nie poczuwa się do winy za sytuację w której ja płacę za coś czego nie dostaje , na moją sugestię że nie wystawia się faktury na towar którego się nie wysyła , Pani odpowiedziała że przecież jak tylko kurier przekaże pieniążki które ja zapłaciłam za paczkę Tchibo zwróci mi je na moje konto na stronie Tchibo.Tylko że ja żeby zamówić znowu tą kawę poniosę kolejne koszty dostawy.Osoba z infolinii powiedziała że mogliby mi przesłać tą kawę której nie otrzymałam ale nie ma jej na stanie , więc nic nie mogą zrobić.Myślałam że w ramach przeprosin można dać darmową dostawę , czy w jakiś inny sposób zetrzeć złe wrażenie za pobieranie bezprawnie pieniędzy od klienta , ale nic z tego.Z mojego punktu widzenia radzę albo zastanowić się nad innym dostawcą kawy albo otwierać jednak wszystkie paczki i sprawdzać ilości co do sztuki.Co do kontaktu mailowego z firmą Tchibo również nie jest rewelacyjnie , po zgłoszeniu problemu otrzymuj e się tylko info że nasza sprawa jest kierowana do odpowiedniej komórki i trzeba czekać na odpowiedź.Nie polecam