Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Credit Agricole
Treść opinii: Odwiedziłem placówkę Credit Agricole, żeby wpłacić pieniądze na konto we wpłatomacie. Niestety okazało się że wpłatomat był nieczynny - awaria. Postanowiłem wpłacić pieniądze przy stanowisku obsługi. W Banku przede mną stały 4 osoby, jeden konsultant obsługiwał. Drugi konsultant (doradca hipoteczny - Dariusz O.) informował osoby oczekujące w kolejce, że z powodu awarii bankomatu, możliwa jest wpłata "przy stanowisku obsługi" jednak jeśli to nie jest pilne, wpłątomat będzie czynny następnego dnia. Przekazał również informację, że obsługuje 1 konsultant, gdyż drugi znajduje się na jakimś spotkaniu. Oczekiwałem na obsługę 35 minut. Niestety w placówce były tylko 2 miejsca siedzące dla oczekujących klientów. Za mną ustawiła się kolejka i dało się słyszeć niezadowolenie wśród klientów z tego powodu. W placówce Bankowej panował porządek, widać było że jest nowa (po remoncie), wszystko było nowe i czyste. W placówce banku dobrze zorganizowana była komunikacja, jasne i czytelne tabliczki i napisy informowały co i gdzie można załatwić. Na podłodze widoczny był napis że do stanowisk obsługi obowiązuje jedna kolejka. Konsultant obsługiwał klientów zgodnie z wysokimi standardami. Na koniec rozmowy poprosił klienta, żeby polecił ofertę banku znajomym lub rodzinie.Gdy nadeszła moja kolej, zostałem szybko i w miły sposób obsłużony. Wpłata trwała 2 minuty i szybko moja sprawa została załatwiona. Zostałem pożegnany zwrotem: dziękuję i zapraszamy ponownie.