Opinia użytkownika: Toms
Dotycząca firmy: Multimedia Polska
Treść opinii: W ostatnim czasie była to moja 3 wizyta w przeciągu zaledwie miesiąca. Za każdym razem spotkałem innych pracowników i za każdym razem otrzymałem inną odpowiedź na moje nurtujące pytania związane z abonamentem. Niestety nie wystarczą 3 wizyty, problem nadal nie jest do końca rozwiązany. Zostałem poproszony o jeszcze jedną wizytę. Odniosłem wrażenie, że personel nie jest w pełni przeszkolony z pracy z systemem komputerowym. Za każdym razem, ktoś z personelu odczytywał inne rzeczy. Po ostatniej wizycie jestem bardzo zbulwersowany dlatego też po rozwiązaniu umowy nie będę kontynuował współpracy z tą firmą. Poza tym mam wrażenie, że system otrzymywania numerków jest nadal nie znany przez wszystkich klientów. Może po prostu brak jest jakieś informacji zaraz na wejściu. Gdyby każdy klient zaraz od wejściu usłyszał np.: Dzień dobry! Proszę o wydrukowanie numerka. W placówce był utrzymany porządek.