Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Santander Bank Polska

Treść opinii: Jestem klientem tego banku więc bywam tam często. Najczęściej wpłacam pieniądze, zakładam ewentualnie lokaty. Będąc wczoraj aby wpłacić pieniądze zauważyłam paro osobową kolejkę, więc sobie myślę - trzeba trochę poczekać. Zaraz przy wejściu jedna z doradców nie zajmująca się obsługa kasową zapytała czego potrzebuję i w czym może mi pomóc, niestety tym razem nie mogła pomóc więc z uśmiechem powiedziała aby poczekać w kolejce, usiąść, napić się wody. Kolejka nie była aż tak straszna jak myślałam i w 10-15 minut i ja byłam przy doradcy aby wpłacić pieniądze. Transakcja przebiegła miło, bez większych problemów i z zapytaniem czy czegoś jeszcze nie potrzebuję. Więc jak najbardziej + dla tej wizyty.