Opinia użytkownika: Magika
Dotycząca firmy: Carrefour
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy głównie obsługi przy kasie w hipermarkecie sieci Carrefour, który mieści się w Ch Zakopianka w Krakowie. Kolejki do kas były średnie a rejon kas był utrzymany w czystości. Na stojakach słodycze przy kasie były poukładane równo a ceny były widoczne. Gdy przyszła moja kolej kasjerki zaczęła skanowanie kodów. Spojrzałam na wyświetlacz i okazało się, że zeszyty ( 3 ) były w innej cenie niż na regale. No i nie ukrywam, że zmroziła mnie reakcja kasjerki. Powiedziałam grzecznie że na regale była inna cena i w takim razie dziękuje za te zeszyty. Kasjerka powiedziała, że nie może ich wycofać. Popatrzyłam się zdziwiona i powiedziałam, że rezygnuje bo cena była wiele niższa i proszę o wycofanie tych zeszytów. Na co usłyszałam, że trzeba było dobrze sprawdzać cenę. Na chwilę mi mowę odjęło, ale zrezygnowałam z dyskusji. Mówić stanowczo, że z pewnością ma przycisk na kasie, którym może zminusować. no i po chwili Pani ustąpiła zeszyty zostały wycofane uf. Uregulowałam należność kartą. I nagle zanim pozbierałam zakupy usłyszałam znowu nie właściwy komentarz kasjerki co do drugiej części zakupów ( spożywczych), które chciałam wsiąść na drugi paragon. Odpowiedziałam stanowczo, że powinna zając się skanowaniem towaru a nie komentarzami. Po skasowaniu artykułów spożywczych 50 zł jakie podałam Pani wymiętosiła na wszystkie możliwe strony sprawdzając czy aby nie fałszywe. No cóż te chwile przy kasie mało przyjemne na długo zapamiętam ale mam nadzieję, że to nie chlubny wyjątek bo dawno się z czymś takim nie spotkałam.