Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: BP

Treść opinii: Witam. Pragnę podzielić się swoimi spostrzeżeniami na stacji benzynowej BP u zbiegu ulicy Drewnowskiej oraz Al. Włókniarzy. Niestety czas obsługi na w/w stacji jest wydłużony. Tankowanie LPG odbywa się dopiero po zadzwonieniu dzwonkiem dwukrotnie, około 2 minut upływa zanim pracownik podejdzie do stanowiska. Po zakończeniu tankowania wszedłem na teren sklepu gdzie była dosyć długa kolejka. Niestety jedna osoba obsługiwała nas przy kasie, druga zaś z daleka na stanowisku wydawania posiłków - co zrobiło na mnie negatywne wrażenie. Stanowisko o którym mowa znajduje się około 2 metrów od kas, jest w lekko zaciemnionym miejscu zaraz obok długiej lodówki z artykułami spożywczymi. Sprzedawca na tym stanowisku ubrany był w inne niż poprzedni pracownicy ( nalewająca LPG oraz obsługujący kasę przy wejściu, co prowadziło do setek pytań w kolejkowym wężyku ( pytania typu: czy ktoś przyjdzie do obsługi, czy do Tej kasy ( obok lodówki) też można podejść). Dodatkowym aspektem przeważającym na minus było brak pytania o kartę lojalnościową payback, której za zapomniałem okazać aby zebrać punkty, a pracownik po za zapytaniem o fakturę nie zainteresował się niczym. Po zakończeniu transakcji stwierdziłem, iż przy tak dużej liczbie klientów pracownicy pospiesznie wykonują swoje działania ( chodź nie wszystkie - jak w/w czas oczekiwania na tankowanie LPG) przez co klient czuje się niezauważony.