Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Pilnie potrzebowałem gotówki, w związku z czym udałem się do bankomatu Euronetu, by wybrać odpowiednią kwotę z mojego konta w Polbanku. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się to niemożliwe. Pojawiła się jakaś ogólna informacja, że wypłata nie może być zrealizowana. Szybko pojechałem do domu by przez internet sprawdzić stan mojego konta, ale to również okazało się niemożliwe. Po kilku próbach telefonicznego skontaktowania się z bankiem uzyskałem informację, że w czasie, gdy w banku następuje przetwarzanie danych, związane z dziennym bilansem księgowań mogą wystąpić problemy... Zostałem też przeproszony za zaistniałą sytuację i zapewniony o staraniach banku, by w/w niedogodność została wyeliminowana. Niemniej jednak wydaje mi się to nieprawdopodobne, by działający od kilku lat w Polsce bank nie posiadał na tyle sprawnego systemu informatycznego, który zapewniałby klientom stały dostęp do ich gotówki.