Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Paweł_1386

Dotycząca firmy: PKP Intercity

Treść opinii: Często jadąc w delegacje, zmuszony jestem do zakupu biletu w zazwyczaj jedynej czynnej na dworcu PKP w Kędzierzynie-Koźlu kasie spółki PKP Intercity. Może i miałbym nic do funkcjonowania okienka tej firmy ale od jakiegoś czasu zauważyłem, że często Pan kasjer, bądź Pani kasjerki skupiają się bardziej na przeglądaniu Internetu w postawionym obok komputera monitorze niż na obsłudze klientów. Kilka razy zmuszony byłem czekać aż łaskawie pracownik "oderwie" się od Internetu i zauważy moją osobę stojącą przy okienku. Wyraźnie widziałem, że zazwyczaj przeglądane są popularne portale typu: Interia, Onet czy wp. Kto wpadł na tak genialny pomyśl? Brawo