Opinia użytkownika: czystairlandia
Dotycząca firmy: McDonald's
Treść opinii: Dwukrotnie w ciągu godziny byłam w tym Mc Donald's i składałam zamówienie. Tak się złożyło, że w tym miejscu byłam umówiona na spotkanie. Pierwsze moje zamówienie to zakup kawy. Kolejka oczekujących mimo wczesnej południowej pory bardzo duża. Z obsługi tylko dwóch Panów i Pani obsługująca Mc Drive. Kilka minut miałam możliwość obserwacji jak wygląda obsługa, gorszego miejsca tej sieci raczej nie widziałam. Sztuczne wpadanie na siebie sprzedawców przy kasach, zakładam, że są nowi, ale chaos nic nie tłumaczy. Rozmowa sprzedawców między sobą o pomylonym zamówieniu dla klienta przede mną /klient odszedł od kasy, nie zorientował się/ i zastanawianie się, czy przeprosić i dać prawidłowe zamówienie nie na miejscu. Dwie kasy czynne, czas oczekiwania bardzo długi. Gablota z świeżymi produktami /sałatka, jogurt/ czysta. Gablota z zestawami zabawek dla dzieci straszyła ekspozycją /raptem jakieś dwie zabawki byle jak wrzucone/, dziecko koleżanki zwróciło potem na to uwagę. Być może lokal cierpi na brak pracowników, ale praca tych osób winna być zorganizowana w inny sposób, irytujące jest jak co drugie zamówienie klient słyszy proszę poczekać za chwilę będzie reszta zamówienia. Kasy dwie czynne, przy kasie czysto. Brak większych uwag do obsługi która była odpowiedzialna za sprzątanie na zewnątrz przy stolikach. Pani co jakiś czas wychodziła sprzątała teren placu, szybko uprzątnięte zostało "rozwalone" przed drzwiami zamówienie po klientach, którym spadły z tacy lody. Na szczęście nikt się nie pośliznął, współczuć tylko należało obsłudze, bo dwukrotnie w ciągu kilkunastu minut razy musiała kostkę na placyku na mokro ścierać. Papierki posprzątane, teren wokół zjeżdżalni czysty. Wypadałoby jednak od czasu do czasu przetrzeć na mokro stoliki. Po transakcji zakupu paragon sprawnie wydany, serwetki na tacy też podane. Prasa codzienna w restauracji dostępna na specjalnym wieszaku.