Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Udałem się na zakupy do Lidla i byłem niemile zaskoczony tym co zobaczyłem. W sklepie panował bałagan, produkty na półkach porozrzucane (głównie zupki chińskie czy przyprawy) oraz spora ilość pustych kartonów na półkach. Widząc to jak wygląda sala sprzedaży chciałem jak najszybciej opuścić to miejsce, lecz po wybraniu produktów i udaniu się w kierunku kas spotkała mnie niespodzianka w postaci sporych kolejek do kas. Były czynne tylko 3 stanowiska, a do każdego z nich spore kolejki, sięgające do pierwszych regałów. Po upływie 7 minut przyszła moja kolej. Kasjerka przywitała się ze mną i sprawnie oraz szybko rozpoczęła skanowanie produktów. Po krótkiej chwili podała kwotę do zapłaty, wręczyłem jej kartę płatniczą, a po zaakceptowaniu transakcji oddała mi ją wraz z paragonami i podziękowała za zakupy. Kasjerka była miła i sympatyczna, używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję, ponadto pracowała sprawnie i szybko. Jej postawa ostudziła trochę moje emocje związane z wizytą w sklepie.