Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: Dolnośląski Urząd Wojewódzki
Treść opinii: Wyrabiałam w przeciągu roku drugi raz paszport, poprzednio też w okresie przedwakacyjno/wakacyjnym, więc liczyłam, że ruch będzie podobny. Niestety, już wchodząc w skrzydło, w którym załatwia się sprawy paszportowe byłam przerażona, ponieważ wszędzie był straszny tłok. Numerek mnie załamał - 68 osób przede mną. Przeszłam się po stanowiskach - 4 (wszystkie) stanowiska z odbiorem otwarte. Za to do składania wniosków stanowisk jest 8, więc różnica w czekaniu była ogromna.. Tam osoby czekały po ok. 20 minut, ja stałam prawie 2 godziny. Krzesełek tylko kilka, więc większość więc musiała stać. Kilka osób z malutkimi dziećmi, starsze osoby.. Nawet część nie miała możliwości usiąść. Organizacja beznadziejna, skoro jest takie zapotrzebowanie wystarczyłoby zwiększyć liczbę stanowisk. Za to nie mogę nic złego powiedzieć o pracownikach obsługujących interesantów. Byli bardzo uprzejmi i starali się przyspieszyć obsługę zbierając wcześniej potwierdzenia złożenia wniosków i znajdując paszporty. Dzięki temu dla każdej osoby nie musieli chodzić po paszport, tylko czekały już przygotowane. Dlatego zachowanie, oraz pomysły na przyspieszenie kolejki oceniam bardzo pozytywnie. Organizację 'na górze' niestety bardzo negatywnie.