Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: Biuro Urban Card
Treść opinii: Niestety zmuszona byłam wyrobić sobie kartę Urban Card. Niestety, ponieważ od miesiąca bardzo dużo przepłacałam przez bilety, ponieważ nie ma możliwości kupić miesięcznego biletu papierowego, w automacie. Rozwiązanie bezsensowne, ponieważ jeżeli ktoś chce jednorazowo kupić taki bilet i tak musi wyrabiać kartę. Pół biedy w przypadku studentów, ponieważ wystarczy aktywować kartę na legitymacji. Jednak nie-studenci muszą składać wniosek, odebrać po odpowiednim czasie kartę itd. A jak ktoś potrzebuje na już, bo np. popsuł się samochód? Albo tak jak ja nie miał czasu jechać aktywować karty? Musi kupować dużo droższe bilety jednorazowe/na krótki czas. Ale nieistotne - chciałam tylko przedstawić w skrócie absurd rozwiązania. Znalazłam w końcu czas i podjechałam do ich biura. Miałam wypełniony wniosek, więc trochę przyspieszyło to formalności. Liczyłam, że nie będę musiała długo czekać niestety rozczarowałam się, kiedy po chwili od wejścia w kolejce stało 7 osób, a obsługiwała jedna osoba. Lokal jest malutki, a miejsca siedzące tylko dwa. Na szczęście temperatura była przyjemna, klimatyzacja odpowiednio działała, więc czekanie nie było uciążliwe. Okazało się też, że formalności są bardzo szybko załatwiane. Moja sprawa to kwestia kilku minut, a dodatkowo naładowałam też aktywowaną kartę. Pani obsługująca mnie była bardzo uprzejma i odpowiadała na wszystkie moje pytania. Gdyby nie zmuszanie do wyrabiania karty pewnie oceniałabym rozwiązanie pozytywniej..