Opinia użytkownika: T.K.
Dotycząca firmy: LIDL
Treść opinii: Zgłaszana przeze mnie obserwacja dotyczy supermarketu spożywczego sieci Lidl w Lublinie. Konkretnie obserwacja tyczy się sklepu zlokalizowanego przy ulicy Jana Pawła II. Przed wejściem do sklepu były dostępne wózki na zakupy, były one ładnie i równo poustawiane, a wózek który wybrałem był czysty i bez śmieci (ulotek, paragonów itp.). Przed wózkami była gablota a w niej aktualna oferta promocyjna sklepu. Gablota była czysta i estetyczna. Podłoga w sklepie była czysta i utrzymana w należytym porządku i to zarówno przy wejściu, w alejce wejściowej jak i też dalej na sklepie. Produkty na półkach były ładnie i równo poukładane oraz dobrze oznakowane odnoście cen i nazw na etykietach. Jedynie cześć towarów w koszach metalowych była przemieszana, w nieładzie i chaosie, ale to wynik przeglądania ich przez klientów. Cześć ubrań w ofercie sklepu była tylko w niektórych rozmiarach, brakowało najbardziej popularnych rozmiarów, było za to wiele sztuk tego samego towaru w bardzo dużych rozmiarach. Przy kasie była długa kolejka i mimo to nie została otwarta druga kasa. Kasjer robił co mógł, ale mimo wszystko swoje trzeba było odczekać w kolejce.