Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Zajrzałam do oddziału banku PKO BP, żeby dowiedzieć się o realizacje czeku. Z zewnątrz oddział został odnowiony, bo wcześniej wyglądem na pewno nie zachęcał do wejścia. Pomyślałam, że wewnątrz też coś zmienili. Wcześniej wszystkie stanowiska były zasłonięte szybami i oklejone folią przypominającą lustro. Teraz wszystkie stanowiska obsługi są odsłonięte, a zagrodzone są stanowiska kasowe. Odświeżono na biało ściany. Zaraz po wejściu do oddziałam nieśmiało powitana przez dwie kobiety siedzące na stanowisku doradcy. Jedna z nich zapytała, w czym może mi pomóc i zaprosiła abym podeszła do stanowiska. Przedstawiłam mój cel wizyty. Pracownik na słowo „czek” nie wykazał entuzjazmu tak jakby był to jakiś problem. Jednak kobieta zachowała się kulturalnie, stosowała zwroty grzecznościowe. Pracownik poinformował mnie o procedurze zrealizowania czeku i opłatach – pomagając sobie materiałami. Widać, że na codziennie maja z tym do czynienia. Opłaciłam koszta związane z realizacją (chyba za usługę były to koszta) i miałam cierpliwie czekać około 30 dni. Cała operacja trwała znacznie dłużej. Wszystkie stanowiska są stojące, stąd czułam dyskomfort rozmowy.