Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: morele.net
Treść opinii: Kupiłam przez Morele.net mysz komputerową, w której po dwóch miesiącach uszkodził się jeden z przycisków - nie z mojej winy. Po wypełnieniu przez internet formularza serwisowego zaniosłam mysz do Netpunktu w Katowicach, skąd miała być przekazana do serwisu Morele - punkt miał tylko służyć w tym jako pośrednik. Zamiast tego niesympatyczny sprzedawca dosłownie przez pól godziny oglądał mysz ze wszystkich stron i klikał w uszkodzony przycisk, tak jakby magicznie miał się on od tego naprawić; próbował nawet mysz otworzyć, mimo że nie ma ona żadnych widocznych śrub i można to zrobić tylko w serwisie; w końcu spytał nawet czy sama nie próbowałam jej otwierać, podczas gdy naprawa jej to przecież zadanie serwisu. Dopiero po tych wszystkich zabiegach zadecydował łaskawie, że przekaże mysz do serwisu, mimo, że to zostało już ustalone wcześniej po kontakcie internetowym z Morele i sprzedawca nie był osobą decyzyjną w tej sprawie. Mysz ostatecznie została wymieniona na nową i w serwisie nie robiono z tym już żadnych problemów, jednak antypatyczny sprzedawca został w mojej pamięci. Ogólnie bardzo lubię sklep Morele i zawsze jestem zadowolona z zakupów, ponieważ mają przystępne ceny i możliwość odbioru osobistego, ale tacy sprzedawcy jak ten w katowickim Netpunkcie skutecznie psują opinię o tym sklepie.