Opinia użytkownika: rossa
Dotycząca firmy: METRO Underground
Treść opinii: Po wejściu do sklepu zauważyłam panią przy stanowisku kasowym umieszczonym od razu przy drzwiach. Mimo, że nie obsługiwała klientów, nie odpowiedziała mi "dzień dobry". W sklepie panował ciężki do zniesienia upał i było duszno. Zaczęłam się rozglądać. Stojaki z wieszakami z odzieżą były oznaczone widocznymi z daleka kartkami z informacją o przedziale cenowym danych ubrań. Na parterze sklepu, gdzie znajduje się odzież damska, niektóre ubrania były bardzo niedbale powieszane na wieszaki i nie zauważyłam żadnego pracownika, który by to poprawiał. Udałam się na piętro, gdzie znajduje się odzież męska, dziecięca i obuwie. Spodobały mi się buty, jednak nigdzie nie znalazłam żadnych "jednorazowych" skarpetek czy podkolanówek, których mogłabym użyć do przymiarki. Nie było też w pobliżu nikogo z obsługi, kogo mogłabym o to zapytać. Zauważyłam, że klientki mierzą obuwie na gołe stopy. To zniechęciło mnie do zakupu. Przez całą, trwającą około dwudziestu minut wizytę w sklepie, odniosłam wrażenie, że personel w ogóle nie interesuje się klientami. Wychodząc ponownie minęłam panią na stanowisku kasowym, moje pożegnanie zostało zignorowane.