Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Sklep ogólnie prezentuje się bardzo dobrze, choć nie jestem w stanie zrozumieć położenia niektórych produktów. Na przykład kawa zamiast przy innych kawach leży sobie gdzieś indziej - żeby ją znaleźć trzeba obejść połowę sklepu. Tego dnia na stoisku owoce-warzywa można było znaleźć wiele ciekawych promocji, np. pieczarki za niecałe 4 złote, pomidory itd. Zakupiłam więc kilka ciekawych, w niskich cenach produktów i udałam się do stoiska z serem. Przede mną stała jeszcze jedna klientka. Czekałyśmy jakieś 10 minut (przy stoisku z mięsem była kolejka, która cały czas była obsługiwana) - do nas nikt nie poszedł. Pani przede mną przewróciła oczami i odeszła zdenerwowana. Ja zostałam jeszcze jakieś 5 minut. Pani z obsługi podeszła do mnie tylko dlatego, że jakaś klienta, która kupowała mięso zażyczyła sobie również sera. Gdyby nie to, że sera bardzo potrzebowałam i był akurat w promocji odeszłabym stamtąd po pięciu minutach, a nie czekała aż ktoś się w końcu nade mną zlituje. Obsługa przy kasie również nie należała do najszybszych. Wszystkie kasy były otwarte, ale i tak musiałam długo czekać na to by za zakupione towary zapłacić. Ogólnie gdyby nie bogaty asortyment i częste promocje nie odwiedzałabym już tego sklepu. Ile można przecież czekać na obsługę! Muszę jeszcze dodać, że często w tym sklepie przy kasie jest tak, że produkt z promocji liczony przy kasie jest w wyższej, starej cenie, a kasjerek to nie interesuje bo tak mają w komputerze, kasują towar nie pytając się o to czy chce się go kupić mimo wyższej ceny i karzą iść do obsługi klienta. Obsługa karygodna! Nie wiem czy warte są czegoś te promocje skoro przy kasie i tak często się płaci wyższą cenę. Chyba przestanę odwiedzać ten sklep - jest niewarty mojego cennego czasu i nerwów.