Opinia użytkownika: Aleksandra_1161
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Stojąc w danym supermarkecie w kolejce po ser, pani często nawet gdy podejdę do stoiska, nie zwraca na mnie uwagi tylko zajmuję się swoimi czynnościami np. układaniem sera. Uważam, że w tym momencie obsługa klienta jest ważniejsza niż układanie sera, co powinna natychmiast przerwać a powrócić do swoich obowiązków kiedy przy stanowisku już nikogo nie będzie. Kolejną wielką wadą jest obsługa kas. Jest bardzo powolna z porównaniem do innych hipermarketów. Choć często bywam w danym sklepie, przynajmniej raz na 5 razy obsługuję mnie osoba która dopiero się kształci, jest pod nadzorem innej osoby. W danym sklepie wypełniłam już 3 ankiety, które można uzupełnić przy specjalnym punkcie do wyrażania swojego zdania. Na żadną z trzech ankiet pomimo podania mojego numeru i e-maila i adresu nie uzyskałam odpowiedzi. Ponadto: punkt wyrażania opinii to maluteńki stoliczek gdzie na łańcuchu metalowym jest przypięty długopis. Końcówka długopisu jest przymocowana do łańcucha taśmą przylepną, tworząc obrzydliwą kulkę wokół. To jest przerażające i niedopuszczalne.