Opinia użytkownika: Em.
Dotycząca firmy: KrakVet.pl
Treść opinii: Od 5 lat zamawiam tam karmę oraz przysmaki i akcesoria dla psiaka. Bardzo pozytywnie oceniam możliwość zaznaczenia przy zamówieniu, czy przesyłka ma być wysłana w razie jakiegoś braku, czy proszę o kontakt (a wtedy też jaki - telefoniczny, czy mailowy). Niestety, braki często się zdarzają, więc taka opcja wydaje mi się niezbędna. Tak było i tym razem. Brakowało przysmaku, bez którego mogłam się obejść. Dostałam powiadomienie o wysyłce przesyłki oraz o zwrocie części kwoty. Przesyłka została wysłana szybko - po 3 dniach dostałam informację z numerem przewozowym. Wcześniej prosiłam także o podanie numeru telefonu innego niż w ustawionych danych. Bardzo szybko otrzymałam odpowiedź i dzięki sprawnemu kontaktowi podano kurierowi poprawny numer. Przesyłka była dobrze zabezpieczona. Niestety, brakowało w niej gratisowego przysmaku, który został doliczony do faktury. Nigdy takiego problemu z nimi nie było (to znaczy były dołączane, choć początkowo były źle zabezpieczane, przez co uległy mi zniszczeniu). Nie jestem w stanie zrozumieć po co robić promocję z gratisami, skoro ich się nie dołącza. Ale mam cały czas nadzieję, że to jednorazowy incydent.