Opinia użytkownika: Obserwator1_2
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Już dawno chciałam wystawić opinię na temat autoryzowanego punktu sprzedaży cyfrowego polsatu, ale nie miałam gdzie i w końcu mam okazję. Podpisałam umowę na 29 miesięcy, gdzie przez pół roku miałam darmowy abonament. W lipcu miałam zrezygnować z niektórych programów i tak też zrobiłam, chciałam maksymalnie zmniejszyć sobie abonament i udało mi się. Niestety jednak po kilki tygodniach okazało się, że w cale nie mogę wyłączyć programów, ponieważ na wszystko się zgodziłam i podpisałam umowę, mimo tego, że konsultant wypisał mi na osobnej kartce i podpiąl do umowy informację o wyłączeniu pakietu HBO i VOD. Konsultant jednak inaczej powiedział, a inaczej wydrukował na umowie. Niestety nie wygrałam z nimi i teraz muszę płacić 89,9 zł, a na piśmie uzyskałam tylko słowa przepraszamy. Niech lepiej zatrudniają kompetentne osoby, a nie ludzi, którzy nie potrafią sporządzić umowy. Przez to stracą klientów i to nie tylko jednych, bo teraz pracuję w konkurencyjnej firmie i każdy klient słyszy tej zaistniałej sytuacji i najlepsze jest to, że klienci wierzą w moje słowa.