Opinia użytkownika: Titkos
Dotycząca firmy: SKOK
Treść opinii: Postanowiłem zasilić swój skromny budżet domowy niewielką pożyczką. Wybrałem dzieki informacji internetowej tarnowski oddział SKOK Stefczyka. Wczesnie umówiłem sie z pracownikiem kasy, a następnie udałem się do oddziału. Przedstawiłem niezbędne dokumenty podpisałem kilka niezbędych oświadczeń, zaświadczeń itp paperkw, a następnie zostałem poproszony o uiszczenie opłaty za rozpatrzenie wniosku. Opłatę taką iściłem i rozpoczołem oczekiwanieod środowego popołudnia. W czwartk zadzwonił do mnie pracownik i poinformowałmie że rozpoznał oją zdolność kredytową ale nie zna decyzji czy mam przyznany kredyt poniewaz jeszcze nie był rozpatrywany mój wniosek. Pracownik obiecał mi kontakt telefoniczny na następny dzień. Kontaktu nie było. Minęły pełne dwa dni na oczekiwanie na odpowiedz banku. Czekam dwa dni na decyzj za podjęcie, której zapłaciłem, a co ciekawsze że bank ten w swej ofercie obiecuje szybkosc i niezawodność. Nie znam decyzji desydentów tego banku ale na dzień dzisiejszy jestem badzo zniesmaczony. Fatalna forma załatwiania klienta