Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Piotr i Paweł

Treść opinii: Wieczorem, razem z mamą udaliśmy na zakupy do Piotra i Pawła. W sklepie panował porządek, produkty poukładane, warzywa i owoce świeże, podłoga jak i regały czyste, a obsługa ubrana w stroje firmowe i dobrze widoczna. Po wyborze wszystkich potrzebnych produktów udaliśmy się w stronę kas. Otwartych była większa cześć stanowisk, więc nie było kolejek. Po wyłożeniu produktów na taśmę pracowniczka przywitała się z nami i rozpoczęła skanowanie produktów. Po zakończeniu tej czynności podała kwotę do zapłaty. Mama wręczyła jej kartę i kasjerka zapytała czy życzy sobie płatność bezdotykową. Mama odpowiedziała, że nie wie jak to działa i o co chodzi. Ku mojemu zaskoczeniu w sposób miły i rzetelny kasjerka wytłumaczyła mamie na czym owa płatność polega, czym się różni i jak rozpoznawać terminal, który takie transakcje przeprowadza. Mama zdecydowała się na tą nową formę płatności i od razu otrzymaliśmy paragony.Kasjerka była miła, uśmiechnięta i uprzejma, nawiązała z nami kontakt wzrokowy oraz używała zwrotów grzecznościowych, tj. dzień dobry, proszę, dziękuję, do widzenia.