Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: ECCO
Treść opinii: Sklep już na pierwszy rzut oka sprawia bardzo dobre wrażenie. Wszędzie czysto, towar wysokiej jakości, ładnie wyeksponowany. W sklepie była jedna klientka i jedna sprzedawczyni. Zaraz po wejściu zostałem miło przywitany przez pracownicę. Po około 3 minutach, gdy klientka wyszła, sprzedawczyni zaproponowała pomoc przy doborze obuwia. Poinformowałem ją, jaki typ obuwia mnie interesuje, a sprzedawczyni od razu zaproponowała kilka dostępnych modeli. Przymierzyłem je, po czym zainteresowałem się jednym, konkretnym butem. Pracownica zorientowała się, że ten model mi się podoba i próbowała zachęcić mnie do zakupu poprzez zachwalenie indywidualnych cech tego fasonu (m.in. wskazała na wysokiej jakości użyte materiały). Zachęciła mnie też do przymierzenia drugiego buta, abym był pewny, że cała para idealnie pasuje. Upewniłem się jeszcze, czy istnieje możliwość zwrotu obuwia. Sprzedawczyni udzieliła mi wyczerpującej odpowiedzi, przedstawiła też informację o czasie trwania gwarancji i zasadach obowiązujących przy reklamacjach i zwrotach. Ostatecznie zdecydowałem się na zakup 1 pary. Przy kasie sprzedawczyni zaproponowała mi jeszcze zakup środków do pielęgnacji obuwia zapewniając o ich najwyższej jakości. Na zakończenie włożyła buty wraz z paragonem do reklamówki i życząc miłego dnia zaprosiła do ponownych odwiedzin.