Opinia użytkownika: Ja_9
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: Niedawno otrzymałem mailem zaproszenie do wzięcia udziału w konkursie organizowanym przez Polbank, polegającym na zbieraniu punktów za płatności kartą debetową. Zastanawiające jest jednak, że wyniki tego konkursu nie będą nigdzie ogłaszane - także dla uczestników nie będą dostępne. Jedynie zwycięzcy mają być powiadomieni o przydzieleniu im nagrody. Jeżeli uczestnik nie zostanie powiadomiony o nagrodzie (choćby wykonał setki transakcji), po prostu musi się pogodzić z tym, że jej nie dostanie. Ewentualne reklamacje są rozpatrywane przez komisję konkursową składającą się oczywiście wyłącznie z pracowników Polbanku. Szanujące klientów bani czy inne firmy, które nie mają nic do ukrycia, postępują zupełnie inaczej, tj. raczej starają się nagłaśniać fakt obdarowania uczestników konkursu nagrodami. Ukrywanie tego przez bank jest dość podejrzane.