Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: Vectra

Treść opinii: Od niespełna dwóch lat korzystam z usług Vectry. Podsumowując ten okres nie jestem zadowolony z jakości świadczonych usług. Największym problemem jest stałość dostępu do internetu. Prowadzę firmę realizującą projekty w IT, wobec czego zagwarantowanie ciągłości dostępu do usług jest bardzo ważne. Wydzwoniłem dziesiątki godzin na infolinię, kontaktowałem się z pracownikami, a mimo tego problemy nie zostały rozwiązane. Miałem dosyć specyficzny problem. Korzystałem z internetu ze stałym adresem ip którzy powiązany był z mac adresem mojego routera. Po wymianie routera na nowy musiałem przypisać routerowi mac adres starego routera żeby zachować dotychczasowy adres ip (sic!). Kiedy odsprzedałem stary router zaczęły się problemy z dostępem do internetu. Pomimo, że mój router miał prawidłowe ustawienia sygnał samoistnie zanikał kilkanaście razy dziennie - pomagało jedynie odświeżenie DHCP na routerze. Kiedy zmieniłem mac adres a oryginalny nowego routera wszystko działało poprawnie ale dostawałem nowy adres ip - co dla mnie było nie do przyjęcia. Wszyscy pracownicy firmy wmawiali mi że przepisanie dotychczasowego ip na nowy mac adres jest niemożliwe(!). W końcu poddałem się, zmieniłem mac adres na nowy i zacząłem używać nowego adresu ip. U kilku klientów musiałem pozmieniać ip z którego się przedstawiałem łącząc się do ich infrastruktury.Problemem było najprawdopodobniej to, że nabywca starego routera był również klientem Vectry i korzystając z oryginalnego mac adresu nieświadomie "podkradał" moje ip (!). Pomijam już kwestie bezpieczeństwa i możliwości ataku na moich klientów.Najzabawniejsze w całej historii jest to, że ok. miesiąc wcześniej skontaktował się ze mną Pan z Vectry opiekujący się klientami biznesowymi i zaoferował mi przejście na usługi Vectra Biznes. Wiązało się to jednak ze zmianą routera na router Vectry. Przedstawiłem mu zatem powyższą historię, po czym zapewnił mnie, że na 100% zachowam dotychczasowy adres ip (sic!). Nawet potwierdził to u administratora, kontaktując się z jednym telefonicznie. Tak więc wychodzi na to, że jak się opłaca to się da.Reasumując, do końca umowy zostało mi kilka miesięcy. Wcześniej dwa lata korzystałem z usług Dialogu bez żadnej technicznej wpadki. Przeszedłem do Vectry skuszony ofertą. Zamierzam wrócić do Dialogu.