Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Oto i potwierdzenie jak dla mnie przynajmniej przewagi karty przedpłaconej nad abonamentem.Przeszło tydzień temu otrzymałam sms :Nazwa: Numer: PLAYTreść: Witaj. Minął termin płatności faktury. Prosimy o dokonanie wpłaty na kwotę 49,06zl. Tytuł przelewu: Faktura. Numer rachunku do wpłaty znajdziesz pod *124#Sęk w tym że rachunek opłaciłam już pod koniec maja.Więc wiadomość tę zlekceważyłam.Ale nie mija parę dni i kolejny sms.Teraz z wezwaniem do zapłaty.Cóż cała zła ale generuję potwierdzenie zapłaty i przesyłam je do departamentu zapłaty.Dostaję powiedzenie że wiadomość do Departamentu Obsługi Klienta wpłynęła, a chwile potem podziękowanie za przesłanie potwierdzenia.Tu jeżeli chodzi o komunikację nie można mieć zarzutu.Ale nie wydolność księgowości kładzie się cieniem.Dla czego moja wpłata nie została odnotowana?Próżne dywagacje.A ja bardzo nie lubię jak ktoś przez swoje zaniedbania i brak kompetencji dokłada mi pracy.