Opinia użytkownika: Dagmara_168
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Bardzo miła obsługa ,Panie ,które tam pracują bardzo kompetentne ,miłe ,ładnie ubrane .O godz 12 weszłam do banku w celu założenia konta.Od razu jedna z Pan ,która akurat nie obsługiwała nikogo i przy jej stanowisku pracy nie było klienta, bo przy 2 następnych byli klienci obsługiwani ,a stanowisk było 4 ,zapytała grzecznie"w czym może mi pomoc i zaprosiła do swojego stanowiska "Udzieliła mi bardzo dużo informacji ,po których zdecydowałam się na założenie konta w tym banku ,Rozmowa trwała około 30 minut czasu ,potem dokonała formalności.Wprowadziła wszystkie informacje do komputera ,po czym zaprosiła mnie do osobnego komputera ,które w tym pomieszczeniu się znajdywało ,żeby udzielić mi instrukcji co do korzystania z konta droga internetowa pomogła i wytłumaczyła idealnie .po około godz czasu wyszłam z banku