Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Centrum Handlowe Dom i Wnętrze
Treść opinii: Kolejna wizyta w salonie Dom i Wnętrze dotyczyła złożenia reklamacji. W salonie zamawiałam drzwi do domu. Do zestawu wybrałam dość drogie akcesoria: klamkę i zamki. Wszystko zostało przywiezione na miejsce. Przy montowaniu okazało się, że zamki są za krótkie. Wzięłam zamki, klamkę i paragon i przyszłam do salonu. Moją reklamacje rozpatrywał miły mężczyzna – około 35 lat, wysoki blondyn. Wymiana zamków trwała kilka minut. Przy okazji oglądania klamki i górnego szyldu okazało się, że te dwie rzeczy też były źle skompletowane – dwie różne firmy. Sympatyczny pan szybko odnalazł odpowiedni szyld i zrobił korektę paragonu. Niestety źle dobrane akcesoria – oczywiście nie z mojej winy – kosztowały 79, 00 zł. Na moje szczęście sympatyczny sprzedawca policzył mi na każdy produkt 25% zniżki i do wymiany nic nie musiałam dopłacać.